Movies in my Life

April 11, 2012

The Hunger Games (2012)

Ok, imi zice o cunostiinta ca a vazut filmul asta si ca nu e mare lucru de capul lui. Eu: ??? Vazusem trailerul si parca ii dadusem ca as fi vrut sa il vad candva, dar nu era tocmai in motul listei de abonare. Si cum am avut ceva timp liber intr-o zi, l-am vazut!

Plot: Intr-un univers paralel si viitor incert (nestabilit clar in film), ca urmare a unor razboaie sangeroase, lumea e impartita in districte (lumea din film, nu am inteles daca toata lumea sau decat o tara anume — a.k.a. USA). Districtele (12 la numar) care pierdusera razboiul contribuiau anual la “Hunger Games” cu cate un cuplu de  tineri intre 12 si 18 (sau 17, nu mai tin minte exact) ani, ca sacrificii. Cei 24 de participanti se omorau intre ei, pana cand nu ramanea decat 1 – castigatorul suprem, care aducea glorie districtului de care apartinea, intregul proces fiind monitorizat A/V de organizatori sub forma unui reality show.

Katniss Everdeen (Jennifer Lawrence) se ofera ca o martira adevarata in locul surioarei ei de doar 12 ani pentru “jocurile foamei” si de aici incepe americanul sa puna accentul pe cum sa o scoata vie (pentru ca acest lucru e de la sine inteles) pe scumpetea asta din acest joc in care unii erau pregatiti militareste sa ucida. Ba chiar si partenerul ei (Josh Hutcherson), care nu mi s-a parut exceptional cu nimic, este conturat prea mult pentru un “soon-to-be-corpse”, inducand astfel ideea ca si el scapa.

 

Cred ca daca nu ar fi pus atat de mult accent pe Katniss, ci pe drama unei societati in care un joc in care copii se omoara intre ei este cel mai asteptat eveniment al anului – ar fi fost cu adevarat un film superb. In stadiul in care a iesit acest film nici nu as putea sa il recomand mai departe.

ImDB 

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment

Blog at WordPress.com.